اورژانس های دندانپزشکی

مشکلات دندانی می تواند روی زشت خود را درست زمانی که انتظارش را ندارید نشان دهد. اگر یک اورژانس دندانپزشکی را تجربه می کنید، منتظر نمانید، همین الان با ما تماس بگیرید. دندانپزشکان دلسوز ما زمانی را برای کمک به شما اختصاص خواهند داد.

رایج تر از آنچه فکر می کنید

بر اساس مجله پزشک خانواده آمریکایی، 22 درصد از مردم در شش ماه گذشته دردهای دهانی یا دندانی را تجربه کرده‌اند که نشان می‌دهد اورژانس‌های دندانی چقدر می‌توانند رایج باشند. اما چگونه می توان فهمید که این یک “اورژانس” واقعی است یا فقط یک دندان درد خفیف؟

هر موقعیتی یک اورژانس نیست

برای تعیین اینکه آیا مشکل دندانی شما واجد شرایط اورژانسی است یا خیر، سؤالات زیر را در نظر بگیرید:

• آیا درد شدید یا خیلی شدید دارید؟
  • آیا خونریزی دارید؟
  • آیا به دلیل ضربه جسمی دندانی از دست داده اید؟
  • آیا هیچ یک از دندان های شما “لق” است؟
  • آیا علائم عفونت دارید (قرمزی، احساس گرما، تب، بوی بد و غیره)
  • آیا می توانید آبسه را ببینید یا احساس کنید؟
  • آیا تورم یا گره هایی روی لثه یا اطراف صورت شما وجود دارد؟

اگر هر یک از موارد قابل مشاهده است، احتمالاً یک اورژانس دندانپزشکی دارید و باید در اسرع وقت به دندانپزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید. برخی از بیماری ها، اگر درمان نشوند، می توانند شدید و حتی تهدید کننده زندگی شوند.

اورژانس های رایج دندانپزشکی:

در زیر تنها چند مورد از رایج ترین اورژانس های دندانپزشکی که به طور مرتب مشاهده می کنیم آورده شده است:

• دندان ترک خورده یا شکسته
  • کنده شدن دندان
  • دندان درد شدید
  • لثه، زبان یا دهان متورم، عفونی یا دارای خونریزی.

برای دریافت کمک و امدادی که نیاز دارید منتظر نمانید

اگرچه دندان دردهای خفیف معمولاً اورژانسی نیستند، اما می توانند باعث ناراحتی یا درد شدید شما شوند. بی جهت رنج نکشید در صورت بروز اورژانس دندانپزشکی، فوراً برای کمک با ما تماس بگیرید. تا زمان رسیدگی حضوری، ما به شما مشاوره مراقبت موقت ارائه می دهیم و زمان مناسبی برای مراجعه حضوری شما در نظر می گیربم تا در اسرع وقت مشکل شما مرتفع شود.